Najčešća pitanja

DA LI MOGU DA PLATIM POUZEĆEM / PRILIKOM PREUZIMANJA PAKETA?

Da, možete izvršiti gotovinsko plaćanje robe prilikom preuzimanja paketa.

DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Da

KOJI JE ROK ISPORUKE?

Kada izvršite porudžbinu, paket vam stiže u roku od 1 do 3 radna dana.

KOJA KURIRSKA SLUŽBA ĆE ME KONTAKTIRATI?

Dostava se vrši kurirskom službom AKS. Broj telefona pozivnog centra kurirske službe je 011 / 404 97 20.

KOLIKO KOŠTA POŠTARINA?

Dostava je 350 dinara, a za poružbine veće od 4.000 dinara dostava je gratis.

MOGU LI DA VRATIM PROIZVOD?

Rok povratka je 15 dana nakon prijema pošiljke, međutim pošiljalac zadržava 30 % od ukupne plaćene sume za pokrivanje svojih troškova. Isključivo nekorišćeni artikli se mogu zameniti. 

U SLUČAJU DA JE ROBA PRILIKOM ISPORUKE OŠTEĆENA? DA LI MOGU DA JE ZAMENIM I KAKO?

Ukoliko je pošiljka stigla oštećena, treba u  roku od 24 sata da kontaktirate kurirsku službu kako bi napravili zapisnik o šteti, a ukoliko je roba neispravna kontaktirajte nas kako bi vam izvršili zamenu.

DA LI MOGU DA ZAMENIM PROIZVOD KOJI SAM NARUČIO?

Možete ali prilikom zamene artikla snosite troškove poštarine u oba pravca.

GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD, DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?

Potrebno je da u roku od sat vremena nakon poslate porudžbine pošaljete E-mail info@autosijalice.rs ili nas pozovete na broj telefona 011 / 344-19-30 u kome ćete nas obavestiti da se poružbina poništava.

DODATNA PITANJA

Za dodatna pitanja koja nisu na listi možete te nas kontaktirati na info@autosijalice.rs ili telefonom 011 / 344-19-30